Outdoor,

Review: L’Oréal Professionnel Pro Keratin Refill şampon

vineri, februarie 05, 2016 Alina TopicCoffee 0 Comments

Părul meu este gras, drept, firul subţire şi fin, vopsit blond, o culoare nu foarte uşor de întreţinut, iar dacă nu e îngrijit corespunzător devine uscat, fragil şi îşi pierde strălucirea. După ce am încercat o grămadă de şampoane din supermarket-uri şi n-am observat nici o ameliorare a părului, m-am hotărât să încerc şampoane profesionale. Şamponul pro keratin refill l-am cumpărat de pe Aoro.ro, unde este disponibil la varianta de 250 ml (30 lei) sau 500 ml (42 lei), mai este şi variant de 1500 ml (77 lei), eu am ales variant de 500 ml, pentru că am părul destul de lung şi îl spăl de 2 ori pe săptămână.

Descrierea producătorului:
Îngrijire dedicată părului slăbit/deteriorat. PRO KERATIN: întărește structura fibrei. INCELL: facilitează coeziunea cuticulei și protejează interiorul fibrei. Compensează pierderea de substanțe esențiale părului și corectează aspectul slăbit sau deteriorat al fibrei capilare. Părul este protejat de agresiunea factorilor externi zi după zi.

Părerea mea despre şampon:
Îmi place ca şamponul are pompiţa, ceea ce face utilizarea lui mult mai uşoară, nu mai trebuie să mă chinui să apăs pe recipient pentru a scoate tot din el.
Textura şamponului este de cremă albă, destul de fluidă.

Mirosul este destul de intens, dar mie îmi place nu mă deranjează.La prima şamponare nu face aşa multă spumă, dar la o doua şamponare face o spumă mai consistentă. Curata bine scalpul şi ce îmi place cel mai mult este că nu-mi simt părut aspru după ce-l limpezesc, se simte foarte fin ca şi cum am folosit o mască de păr nu şampon, ceea ce nu am întâlnit la nici un şampon încercat.
Lasă părul moale, hidratat, nu îngraşă părul şi am observat că nici nu mai îmi cade aşa de mult.
Şamponul este foarte economic, îl folosesc de 2 luni şi am ajuns la jumate, cu toate că îmi spăl părul de 2 ori pe samptămană şi la lungimea părului meu folosesc cam 3-4 pompiţe la o spălare. Din punctul meu de vedere este un şampon bun de care sunt foarte mulţumită.



You Might Also Like

0 comentarii: