Review

Resist Super-Light Daily Wrinkle Defense SPF 30 with Antioxidants

luni, martie 07, 2016 Alina TopicCoffee 0 Comments


Protecţia solară este foarte importantă şi trebuie folosită zilnic, indiferent de anotimp, iar găsirea cremei potrivite uneori poate da bătăi de cap mai ales când ai un ten sensibil, mixt şi uneori cu apariţia unor coşuri. O problemă pe care am întâlnit-o la majoritatea cremelor cu factor de protecţie solară este că se întindeau greu, senzaţia de ten încărcat, luciu şi mai ales urmele albe, tocmai de aceia pot să zic că am găsit crema preferată cu SPF şi anume: Resist Super-Light Daily Wrinkle Defense SPF 30 with Antioxidants.


Descrierea producătorilor:
Tip de ten: ten mixt ten gras
Probleme ten: anti-aging acnee puncte negre erupții pete/melasmă/rozacee/cuperoză riduri sensibilitate
Resist Super-Light Daily Wrinkle Defense SPF 30 este o cremă hidratantă de zi cu protecţie solară concepută pentru tenul gras şi mixt care prezintă semne de îmbătrânire. Este o formulă care nu doar protejează pielea de efectele negative cauzate de soare, ci o şi fortifică cu antioxidanţi puternici cu rol de reparare şi stimulare a producerii de colagen pentru o piele mai fermă. Vei observa o culoare a pielii mai uniformă, cu mai puţine linii şi riduri vizibile şi o restaurare a strălucirii tinerească a pielii, cu aspect sănătos.
Eficient pentru: piele cu semne de îmbătrânire, riduri, pete roşii, pete maronii, pori dilataţi, piele foarte sensibilă, şi rozacee
Loţiune satinată care oferă un aspect mat şi ferm
Colorată, cu o nuanță naturală, potrivită tuturor tipurilor de piele (fără urme albe pe piele!)
Oferă protecţie solară cu minerale, cu spectru larg
Eficient şi aplicat în zona ochilor <
Se completează perfect cu orice fond de ten Paula’s Choice
Produs100% fără parfum
Părerea mea:
Este într-un tub cu capac, trebuie agitat înainte de folosire astfel încât ingredientele să se omogenizeze


Are o consistenţă de loţiune, moale şi catifelată


Îmi place că este colorată.
Se întinde destul de bine pe piele


Matifiaza tenul



Uniformizează uşor aspectul tenului
Nu îmi blochează porii
Nu mi-a provocat nici o iritaţie
Folosesc crema fără nici o problemă în jurul ochilor, nu-mi provoacă senzaţia de usturime şi nici nu usucă pielea
Este crema mea preferată care o folosesc în perioada asta, vara prefer să folosesc o cremă cu factor de protecţie mai mare.
Crema am cumpărat-o de pe situl Paula’s Choice, costă 168 lei.

You Might Also Like

0 comentarii: