Review

Schwarzkopf Professional BlondMe Keratin Restore Blonde Mask – All Blondes

vineri, martie 18, 2016 Alina TopicCoffee 0 Comments


Keratin restore blonde mask este o mască de păr profesională de la Schwarzkopf care ajută la repararea părului, întărirea fibrelor din interior, hidratează părul şi îi dă un aspect sănătos, strălucitor.

Am folosit o grămadă de tratamente şi măşti pentru îngrijirea părului mai ales că îmi vopsesc părul o dată pe lună cu o nuanţă de blond destul de deschisă, aveam nevoie de o mască de păr mai intens hidratantă, tocmai de aceea am ales să încerc o mască de păr profesională pentru toate nuanţele de blond.

Masca de păr se găseşte în variantele de 200 ml, 750 ml şi 30 ml, eu mi-am cumpărat în variant de 750 ml, mi s-a părut cel mai avantajos, am cumpărat-o de aici.

Are o consistenţă densă care se distribuie uşor pe lungimea părului şi un miros plăcut.

Am folosit masca de 2 ori pe săptămână, aplicată pe părul umed de la jumătatea firului de păr spre vârfuri, lăsăm să acţioneze 10 minute şi clătim bine.

Mi-a plăcut această mască pentru că lasă părul uşor de pieptănat, îl hidratează şi îl lasă fin şi mătăsos.


You Might Also Like

0 comentarii: