prajituri,

Budincă de ciocolată şi lapte de cocos

vineri, septembrie 23, 2016 Alina TopicCoffee 0 Comments


Pentru această budincă am folosit doar două ingrediente, în reţetă originală se mai pune gelatină şi esenţa de vanilie dar eu nu am pus, se face şi fără gelatină. Recomand dacă se foloseşte ciocolată amăruie a se pune şi un pic de zahăr. Reţeta am găsit-o pe pinterest, se prepară uşor şi repede.

Ingrediente: 100g ciocolată amăruie
                       400 g lapte de cocos

Mod de preparare:
- Într-o cratiţă punem laptele de cocos şi ciocolată ruptă bucăţele
- Le punem la încălzit amestecând continuu până se topeşte ciocolata, fără a ajunge la fierbere
- Punem budinca în pahare şi lăsăm să se răcească
Pentru cine foloseşte gelatina: hidratăm gelatina în puţină apă, o lăsăm 10 minute în apă apoi o punem în budincă după ce am luat-o de pe foc şi mestecăm bine.





You Might Also Like

0 comentarii: