Review

L'Oreal solar sublime

vineri, septembrie 09, 2016 Alina TopicCoffee 0 Comments


Este prima dată când folosesc produse de păr pentru protecţia solară şi sunt foarte încântată de ele, le-am cumpărat la începutul lui iulie, setul L'Oreal solar sublime care conţine şampon, mască de păr şi spray.

Şampon solar sublime


Descrierea producătorului:
Şampon protector recomandat a fi utilizat după expunerea la soare. Repară instant părul şi combate efectul de uscare produs de soare. Curată delicat şi înlătură sarea şi clorul din păr. Părul devine moale şi strălucitor, Îmbogăţit cu MEXORYL S.O UV-PROTECT: filtru UV care protejează fibra părului după expunerea la soare.
Şamponul are o consistenţa cremoasă, fluidă, are o culoare albă şi are o aromă de piersici.
La prima şamponare nu face aşa de multă spumă dar la a doua şamponare spumă este mai consistentă, eu de obicei îmi şamponez părul de 2 ori indiferent de spumă pe care o face.
Îmi place că curăţă bine, nu-mi încurcă părul în timpul spălării şi îmi simt părul mai hidratat.



Mască solar sublime


Oferă îngrijire puternică pentru părul expus razelor solare. Conceput pentru a oferi protecție împotriva razelor solare, această formulă avansată, MEXORYL ŞO UV - PROTECT, repară zonele cele mai deteriorate. Părul are un aspect luxuriant și arată strălucitor.

Are o consistenţa cremoasă de culoare albă, la fel ca şi şamponul miroase a piersicii.
Cum am folosit-o:
După ce mi-am şamponat părul şi clătit, înfăşor părul într-un prosop pentru a îndepărta apa în exces apoi aplic masca pe lungimea părului evitând rădăcina, masez bine ca să fie întinsă uniform apoi o las să acţioneze 5 minute după care limpezesc părul.
Îmi place că îmi simt părul mai hidratat,  vârfurile nu mai sunt uscate, lasă părul moale, fin şi uşor de pieptănat.



Spray protector solar sublime

Formează un film protector în jurul fibrei. Repară instantaneu, fără a încărca, datorită texturii ultrafine, permițând o descurcare imediată și facilitând coafarea. Părul capătă o textură lejeră, este disciplinat și strălucitor timp îndelungat.

Îmi place foarte mult acest spray chiar face tot ce scrie în descriere.
Mirosul este tot de piersicii dar nu persistă, se dozează prin apăsarea pompiţei şi are textura destul de lichidă.
L-am aplicat pe părul umed pe toată lungime şi mai ales pe vârfuri, nu necesită clătire.Se poate folosi şi pe părul uscat.
Efectele se observă de la prima folosire mai ales la descurcarea părului, vârfurile sunt mult mai hidratate decât înainte, părul este mai fin şi plăcut la atingere.
Sunt foarte mulţumită de toate cele 3 produse cu care mi-am răsfăţat părul în această vară.


You Might Also Like

0 comentarii: