prajituri,

Baton de ciocolată

vineri, octombrie 14, 2016 Alina TopicCoffee 0 Comments


Un desert care se prepară uşor şi repede. Reţeta am găsit-o pe internet nu mai ştiu exact de unde, o am de mult şi mi-a ieşit întotdeauna. Recomand a nu se folosi laptele praf pentru bebeluşi ci doar lapte praf alimentar.Tava în care am pus ciocolata are dimensiunea 23x33 cm şi am făcut cantitate dublă iar pe jumate din ciocolată am pus migdale tocate  iar dacă preferaţi să puneţi în ciocolată nuci, alune nesărate ele se adaugă în compoziţie după ce am adăugat laptele praf şi amestecat bine.

Ingrediente:
250g lapte praf,
300g zahăr,
100 ml apă,
50g cacao,
100g unt.

Mod de preparare:
-Punem apa împreună cu zahărul într-o crăticioară la fiert, amestecăm până la topirea complete a zahărului şi lăsăm să clocotească aproximativ 2 minute,
-Adăugăm untul şi amestecăm până când se topeşte apoi luăm de pe foc şi adăugăm cacaua,
-În siropul obţinut adăugăm laptele praf treptat amestecând continuu până la omogenizare,
-Punem ciocolata într-o tavă acoperită cu folie alimentară şi lăsăm să se răcească complet (nu la frigider) pentru câteva ore sau peste noapte.







You Might Also Like

0 comentarii: