prajituri,

Fursecuri cu dulceaţă şi Nutella

miercuri, decembrie 21, 2016 Alina TopicCoffee 0 Comments

Este prima dată când fac fursecuri, credeam că sunt mai complicate de preparat dar se prepară destul de uşor şi repede. Am folosit dulceaţă de căpşuni dar se poate folosi orice dulceaţă, le-am decupat cu un pahar iar pe cele care sunt decupate în mijloc am folosit un căpăcel mai micuţ, mi-au ieşit 68 de fursecuri umplute, jumătate din fursecuri le-am umplut cu dulceaţă şi jumătate cu Nutella.

Ingrediente:
200 g zahăr
500 g făină
250 g unt
2 gălbenuşe
1 ou
1 esenţă de vanilie (2 ml)
1 pliculeţ zahăr vanilat
1 plic praf de copt
Coajă rasă de la o lămâie
Dulceaţă
Nutella
Zahăr pudră pentru ornat

Mod de preparare:
Se amestecă untul cu zahărul şi apoi se adaugă gălbenuşurile, oul, esenţa, zahărul vanilat şi coaja rasă de lămâie,
Se adaugă faină cu praful de copt şi frământam până devine un aluat omogen şi uşor sfărâmicios,
Rupem bucăţi din aluat şi le întinde cu sucitorul şi decupăm formele dorite în număr egal iar jumătate din ele se decupează pe mijloc cu o formă mică şi rotundă,
Le aşezăm în tavă tapetată cu hârtie de copt şi coacem 15 – 20 minute, în funcţie de cuptor,
După ce s-au copt şi s-au răcit, punem pe cele întregi puţină dulceaţă şi peste dulceaţă punem unul care este decupat pe mijloc, la fel procedăm şi cu Nutella apoi se presară zahăr pudră.






You Might Also Like

0 comentarii: