prajituri,

Prăjitura negresă

vineri, decembrie 16, 2016 Alina TopicCoffee 0 Comments


Este cea mai uşoară prăjitură şi ieftină, reţeta o am de mult, găsită pe internet şi se poate prepara atât de post cât şi cu ouă. Eu am preparat-o fără ouă iar pentru cine doreşte poate pune 1 sau 2 ouă şi în loc de apă se adaugă lapte călduţ, se adaugă şi 5 linguri de dulceaţă dar eu am renunţat la dulceaţă şi am adăugat biscuiţi oreo şi bomboane de ciocolată m&m. Cana pe care am folosit-o are 250 ml iar tava în care am copt prăjitura are dimensiunea 23x33 cm şi am dublat cantităţile, dacă folosiţi o tavă mai mică nu este nevoie să faceţi compoziţie dublă.

Ingrediente:
1 cană zahăr
Jumate cană ulei
1 cană apă călduţă
2 căni făină
1 linguriţă bicarbonat
3 linguri cacauă
1 pachet biscuit oreo 154g (opţional)
1 pachet bomboane de ciocolată m&m 100g (opţional)

Mod de preparare:
Se amestecă zahărul cu uleiul şi apa,
După ce zahărul s-a dizolvat se adaugă bicarbonatul (nu trebuie stins cu nimic), făina şi cacaua,
Se amestecă bine până la omogenizare după care se pune în tavă tapetată cu hârtie de copt,
Punem în compoziţie biscuiţi oreo tăiaţi mai mari (sau se poate lăsa întregi) şi bomboanele de ciocolată m&m,
Coacem 35-40 minute.






You Might Also Like

0 comentarii: